otrdiena, 2013. gada 30. aprīlis

Piaugušais;D

Pēc datumiem it kā pavasaris, bet šodiena atkal par to neliecina- vējš, vējš, vējš. Laukā it kā silts, bet diez gan silta jaka tāpat jāvelk virsū.
Tik nu prieks,ka beidzot mūsu pusē viss tīrs no sniega un pamazām visapkārt tiek apkoptas mājas.

Bet man, ja godīgi, vienalga. Man jau sākas vasara- par mācībām uz kādu laiku varu aizmirst un uz kādu laiciņu varu iesoļot strādājošo cilvēku aprindās.:) Prakse. Kas gan var būt jaukāks? Beidzot varēšu pastrādāt sev interesējošajā sfērā:)

Tad nu, pēdējās nopelnītās brīvā cilvēka brīvdienas un tad jau.. aidā, darbiņā:D

Būšu ar super dzīvokļa biedru, ar kuru, šķiet, galīgi nebūs garlaicīgi- smiekli, smiekli un visādas dumības. Var jau atļauties uz kādu pamazu laiciņu atkal būt mazliet trakai:) Jaunība tak viena:)

Tātad, oficiāli paziņoju- atā, skola. Man Tevis nepietrūks, bet tiekamies tajā tālajā septembrī..:D

Un bučas-mučas, es sāku savas pieaugušā gaitas:D

P.S. Ceru te ielikt savas atsauksmes no prakses, jo rādās, ka tas būs tik tiešām laiks, lai es saprastu, ko es patiešām, patiešām vēlos iesākt ar savām strādājošā gaitām:)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru