sestdiena, 2012. gada 15. decembris

Ik pa mēnesim

Liekas,ka laiks tiešām nemāk piebremzēt. Šķiet,ir pagājis tik neilgs laiks,bet izrādās- jau mēnesis, kopš neesmu te iegriezusies!

Gatavojoties sesijai un nedaudz sākot arī studiju darbu, rodas tik tiešām laika trūkums un neapzināšanās, ka ir arī viss pārējais..

Tad nu esmu atkal uz sliedēm, kuras saucas "Jāizdara izvēle". Kā bija rakstīts manā ziņu vēstnesītī "Ir cilvēks, kas Tev piedāvā būdiņu, bet Tu joprojām ceri uz to krāšņo pili, kas ir tikai Gaisa pils. Nepazaudē to, kas ir Tava laime".

True story. Tagad tik galvenais saprast, kas ir šī būdiņa, bet kas- tikai Gaisa pils.

Jā,runājot par pēdējā laika populārāko notikumu, noteikti pirmajā vietā ierindojas Pasaules gals. Un jā, esmu nelaimīga, jo man tieši tajā dienā būvniecībā ir ieskaite. Hell yeah:D
Bet ja godīgi.. Un ja nu tiešām ir tas pasaules gals,bet es neesmu ar tiem cilvēkiem, ar kuriem vēlos būt un kurus es sev vēlos blakus? Un ir jau verts arī padomāt, kuri ir šie cilvēki, kas man būtu jātur sev blakus. Un vai tas,kas reiz zaudēts, kādreiz arī atgriežas? Dīvaini, dīvaini tie mani jautājumi tagad sāk palikt.

Un nākamā nedēļa, šķiet, būs īpaša, jo ir paredzēts tik daudz, bet kas ir galvenais- varbūt beidzot saņemšos un aizbraukšu uz Rīgu pie māsīcas, kaut gan manu "īstā latvieša sēdēšanu mājās", nemaz tik viegli izkarot nevar:/

Ai, inženierģeoloģija sauc beidzot uzrakstīt referātu. Eh, jāsaņemas, JĀSAŅEMAS. Vairs tikai nedēļa, lai beidzot izdarītu visus pusgada darbus:D Īsts students, kā nekā:D

Bučas, un svētīgu, mierpilnu šo Adventes laiku :)

1 komentārs:

  1. Sauleee! Uz Z-svētkiem būšu Praulienā, gaidu ciemos, nebūs pat uz Rīgu jābrauc, sēdētāja mana :p

    AtbildētDzēst