svētdiena, 2012. gada 16. septembris

kājas pie pedāļiem

Kārtējā svētdiena. Pavisam negaidīti jābrauc uz skolu. Viss plānojms izjūk,bet neko darīt-pie tā jau esmu pieradusi. Kārtējā reize, kad pierādās fakts, ka neko, pilnīgi NEKO nevajag plānot.

Satiku Mareku, kurš bija stāvā sajūsmā par savām brīvdienām! Es par viņu ellīgi priecājos (vispār pēdējā laikā nesaprotu,kas ar mani notiek- priecājos par citiem un pat esmu palikusi daudz labāka. Laikam beidzot pieaugu:D ). Pavedu viņu mazu gabaliņu, parunājām, pasmējos kopā ar viņu. Eh, un mašīnas priekus atkal izbaudīju. Jēj!

Diena šodien varen produktīva un pat varētu teikt, ka pārliecinoša. Saulīte arī ir parādījusies..(:

Un šodien man iepatikās tā doma par 101 lietu 1001 dienu laikā. Pie sevis jau domāju sarakstu. Tas varētu būt labs pasākums!:)

Eju krāmēt somas, pičiņu- pačiņu un tad jau ar mašīnu līdz Saikavai, lai tālāk dotos uz Rēzekni. Ir tāda dīvaina sajūta. Laikam esmu atkal nedaudz izkritusi no sliedēm, bet nekas-tikšu atpakaļ. Es taču esmu cīnītāja!:))

Tātad,mani mīlīši, esiet cīnītāji un pārvariet negribēšanu;)
Un šodien izlasīju interesantu citātu-->
"Ja vienmēr varētu zināt, kas ar ko beigsies, daudz kas nesāktos." 
/Cals Melameds/ 

Man patīk!

Bučāāās!:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru